kurs Marketing w sieci
Na naszym kursie nauczysz się:
planowania kampanii reklamowej w sieci
SEM (Search Engine Marketing) - budowa i wdrażanie kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google
prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowej w mediach społecznościowych
Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą sprawnie poruszać się w temetyce reklamy w Internecie, mediach społecznościowych, wykorzystywania narzędzi Internetowych w merketingu.
Na szkoleniu nauczysz się:
- wykorzystać Internet do pozyskiwania informacji na temat rynku e-commerce
- poznasz wartościowe portale i blogi tematyczne z branży e-commerce
- poznasz narzędzia pozwalające badać i analizować Twoją stronę czy sklep
- poznasz narzędzia pozwalające badać ruch Twojej konkurencji, czy innych podmiotów w e-commerce
- nauczysz się jak podejmować właściwe decyzje marketingowe
- jak dysponować budżet marketingowy na różne kanały reklamowe, by uzyskiwać możliwie wysoki zwrot z inwestycji
- jak mierzyć ROI (zwrot z inwestycji) w e-commerce
- generować raporty i odpowiednio interpretować dane analityczne z narzędzi webowych
- tworzyć i wdrażać kampanie reklamowe Google Ads w wyszukiwarce Google i sieci reklamowej Google (reklamy display)
- jaki rodzaj platformy sprzedażowej wybrać dla Twojego biznesu
Czas trwania i termin kursu
Czas trwania: 8 godz.
Termin: do ustalenia sobota lub niedziela po zebraniu 10-osobowej grupy
Sposób realizacji szkolenia
Kurs będzie realizowany stacjonarnie, z wykorzystaniem komputerów. Słuchacze będą również otrzymywać materiały i zadania do wykonanania.
Prowadzący szkolenie
Wykładowca e-commerce, praktyk e-commerce, doradca firm z zakresu marketingu w Internecie.
Zapisy i informacje
Cena kursu komercyjnego: 540,00 zł
Zapisy i informacje:
Ośrodek Kształcenia Zawodowego ZDZ w Białymstoku,
ul. Sienkiewicza 77
Katarzyna Roszkowska
k.roszkowska@zdz.bialystok.pl
85 675 25 17